Ръководството на корейския футболен клуб „Сеул“ беше принудено да се извини публично след разкритията, че е използвало кукли за възрастни като заместители на фенове на трибуните.
Манекени, знамена, снимки на фенове, фланелки – световният футбол използва различни креативни маркетингови практики, за да компенсира поне частично липсата на фенове.
Своя сензационен принос в тази насока даде ФК „Сеул“. След домакинския мач на отбора срещу Куанджу бдителни граждани сигнализираха в социалните мрежи, че част от манекените, поставени на трибуните всъщност са предназначени за забавление на възрастни.
Ръководството на клуба се извини публично и въпреки това, отрече да са използвани секс кукли.
Стоката била продадена на клуба като „кукли премиум качество“.
Ръководен фактор в „Сеул“ признава, че в асортимента на единия от доставчиците действително имало и кукли за възрастни, но поръчаните категорично не били такива.
Дали е така, или не, това оставяме на специалистите в тази материя, но от ФК „Сеул“ обещават от тук нататък да бъдат много по-внимателни какво поставят на трибуните.